lördag 6 maj 2017

Massor av rödvita!

Idag så kryllande det av rödvita katter i vår trädgård.Och så vi två rödsvarta tjejer, totalt var vi fem stycken på en gång.Konstigt nog var det grannarna Minus och röd-vita som kom samtidigt, det brukar de inte göra så ofta för vi har hört att de faktiskt inte är så bra kompisar fast de bor på samma ställe.Så kan det visst vara ibland men så är det inte med oss småbusar för vi är bästa kompisar som bor i samma hus!
Kolla, där är Minus!

Och här är både röd-vita och Minus!

På revir-runda!

Vadå gå hem? Vi gör väl som vi vill!

Gå du hem Minus, jag tror jag ska skrämma småbusar....

Nähä, jag skulle visst också gå hem!

Här sitter vi och gömmer oss, Lea till höger syns nästan inte alls!

Och inte syns Lilly så bra heller!

Men jag syns överallt!

Jag syns bäst i solen!