torsdag 2 juni 2016

Tröttsamt Minus!

Nu börjar vi ändå bli lite trötta på hur Minus tar sig friheter.Fjäskar för våra människor.Sen när vi skulle få mat och matte började öppna en burk och ropa på oss, gissa vem som dyker upp då?Jo en glad Minus kom inspringande!Men där hjälpte inget fjäsk, han fick gå hem igen utan att få dela vår mjukmat.Bagheera gör nu sitt bästa för att få Minus att förstå att han faktiskt inte är välkommen hela tiden.Inte för att Minus bryr sig speciellt om det, han försöker ju fjäska för oss också!Det var till och med så illa en kväll att när vi hade stängt altandörren så dök han plötsligt upp och ville gå ut!
Hallå, kan jag komma in?

Nej nu får det vara nog, jag vaktar här!

Vad läskig du ser ut Bagheera!

Fast du är rätt liten och jag är faktiskt snäll, fast jag är stor!

Här sitter man bra!

Full koll på utsidan!

Tror jag vilar lite här!

Eller bara spanar lite!

Innan det är dags att gå hem!