torsdag 23 juni 2016

Gråbusen tar sig ton

Oj, vad vissa fjäskar.Man kunde ju tro att Minus är den som är värst men frågan är om det inte är gråbusen.Han kommer hit ibland och så sjunger vi i kör.Eller det är väl mest han och Lea som sjunger.Bagheera är som vanligt på något annat ställe!Men husse kan man lite på.Det är ju i alla fall vad vi trodde!Men tro det eller ej, gråbusen lyckades charma husse så att han gosade med honom!Då fick vi verkligen lägga in en protest för det går inte att komma och sno vår husse hur som helst inte.Det fattade till och med gråbusen!
Ska vi sjunga lite?

Jag heter gråbusen jag, tralala!

Nu måste du gå hem!

Se så, kom igen nu!

Näää, jag vill inte!

Alltså, det är ju inte som att jag gömmer mig.......

Snälla, snälla ...kan jag få stanna?

Nej det går inte, även om du är söt och gosig!

Nähä, då får jag väl gå hem då!

Det var ju bra, så man kan gå ut igen!