fredag 28 oktober 2016

Som vanligt

Varför inte göra som vi brukar även den här fredagen.Tvätta oss alltså!Fast det gör vi ju varje dag så det är verkligen som vanligt.Ofta hjälps vi åt för det är inte så lätt att komma åt överallt.Under hakan till exempel, där kan det vara lite knepigt att komma åt.Men det fixar en kompis på direkten.Även mellan öronen är det rätt svårt ibland.Speciellt när matte spiller mat där när vi inte kan vänta tills hon fyllt på klart i skålarna.Men är man hungrig så är man och då vill man inte vänta.För det är så att om man inte äter upp sin mjukmat tillräckligt snabbt så finns det alltid en kompis som vill hjälpa till med det också!
Är du smutsig på hakan, Lilly?

Nej, det tror jag inte!

Det tror jag!

Nu blev jag trött!

Då får jag ta över och putsa till dig mellan öronen!
Men nu är jag pigg igen!

Och kan putsa till dig mellan öronen!

Sen kan vi vila!

Rena och fina!