torsdag 11 augusti 2016

Varierande väder

Lika bra att vara inne om det ska vara så här med vädret.Fast matte är hemma och jobbar så är altandörren mest stängd.Det är så kallt ute tycker hon, även om solen skiner emellanåt.Innebär att vi måste gå hela vägen ner till luckan i källaren för att gå ut.Sen när man kommer ut så upptäcker man att det blåser.Vilket kan vara jättekul ibland men så rätt var det är så kommer det ett ösregn!Då måste man springa in genom luckan igen eller så får man sitta utanför altandörren tills det går över.Bättre att stanna inne då, säger vi!Och då säger matte att det gör inget för det är bra ni är inne så jag har koll på er och lite sällskap!
Bagheera har hittat en huvudkudde
Det behöver inte jag!

Drömmer att jag tvättar mig!

Drömmer att jag sover!

Oj, nu vaknade jag,,,,

....bara för att...

Gäspa lite!