fredag 23 september 2022

Tält

 Tror vi glömde att berätta att husse varit bortrest? Tror vi låtsades att han inte var det så vi inte skulle längta så mycket efter honom. Eftersom matte var tvungen att jobba så fick hon stanna hemma och ta hand om oss. Det var ju bra för då slapp vi åka på pensionat. Husse har bott i ett litet tält så det hade nog förresten blivit för trångt att vara två där. Sen hade det visst kommit några droppar regn på det innan det packades ner så då fick vi också kika på det. Men mest hade han visst sol där han var och kunde både cykla, bada och vandra. Bäst är det så klart ändå hemma hos oss!

Konstiga ljud!
Vad är detta?
Och ny flyttade det till altanen!
Jag låtsas som jag inte ser det!
Hjälper det?
Näe, men nu fick jag solen i ögonen så då ser jag faktiskt inte det när jag blundar!
Fast det verkar inte så farligt!
Känns helt lugnt faktiskt!