fredag 2 september 2022

Hängig

 Bagheera har varit lite trött några dagar och inte velat äta så mycket som vanligt. Och även om han var  piggare i går så bestämde människorna att han skulle få åka till vetten. De tog en massa prover men visste inte riktigt vad som kunde vara fel. Kanske någon infektion. På måndag ska han tillbaka för att göra ett ultraljud på magen så till dess ska han vara inne. Det innebär så klart att vi tjejer inte heller kan gå ut som vi vill utan måste be om hjälp.  Fast det får man stå ut med bara Bagheera blir helt frisk. Så håll tummar och tassar!

Helt onödigt att åka iväg även om man fick fint plåster!
Tur vi tjejer fick gå ut i alla fall!
Jag kan också gå ut!
Nej Bagheera, du kan inte gå ut men du vill!
Det är skillnad!
Jag kan hoppa upp här men är osäker på om jag vill!
Jaja, jag får väl vänta då!
Tror jag gör det också!