tisdag 15 augusti 2017

Portad

Människorna har ju hela tiden påstått att grannen Minus är så så snäll och gullig men vi har ju kanske inte helt hållit med även om vi hållit oss lugna när han går in och äter och fjäskar.Men igår så visade han sitt rätta jag!Rätt vad det var när Lea gick ut på altanen så fick han fart och jagade iväg henne!Ville väl ha vårt hem och våra människor för sig själv.Nu såg i alla fall våra människor vad han går för, så nu är han portförbjuden hos oss.Kan inte hjälpas att han är gullig för det är i alla fall vi två som betyder mest för våra människor!
Jag gillar inte att du är här!

Titta, nu tar han extra goda maten matte gav till mig!

Här har jag nästlat in mig bra!

Ska bara fundera ut hur jag ska bli av med småbusarna....

Det ska vi nog bli två om!

Säger du det?

Nu är det jag som jagar iväg dig!

Bäst att ta det lugnt, glömde att människorna såg mig!