torsdag 24 augusti 2017

Mesiga människor

På morgonen var det så lugnt att vi blandade ihop oss lite med varandra eftersom Bagheera hittade en nygammal plats bland tulpanerna.Det vill säga det som är kvar av tulpanerna för det är bara torkade blad.Men inte kan vi hålla koll på allt inte så rätt vad det var så hade grannen Minus smitit in igen!Och när han ätit sig mätt så började han gosa med tomtekatten och då fick matte syn på honom.Och fast han var dum mot Lea häromdagen så tycker matte att det är så gulligt att hon bär ut både honom och tomtekatten på altanen och säger att han kan få ta med sig den hem!Fast det struntade han i för den ligger kvar och ärligt jamat har vi nog inte använt den sen i julas.
Den här platsen hade jag glömt!

Vem är det i tulpanerna?

Men ser bra åt ena hållet!

Ups, det är ju Bagheera!

Och man ser bra åt andra hållet!

Fast mig ser ni inte!

Tur det....

....när det finns såna mysiga saker!

Människor!!! Han är här igen!

Nu åkte jag visst ut!

Men jag fick behålla tomtekatten!

Så jag stannar en stund till!