torsdag 27 april 2017

Smultron

Bagheera trodde ju att det skulle bli bättre plats om han rev ner smultronplantorna i köket men så blev det faktiskt inte.Eller det blev väl mer plats i köket men inte tillräckligt!Det blir nog till att riva ner något mer tänker han.Annars får man gå ut.Konstigt nog så tar smultronplantorna ännu större plats nu för de fick varsin liten kruka istället för bara en stor som de hade innan.Så nu får man inte riktigt plats på soffan heller!Man fick väl lära sig att man inte ska hålla på och peta runt med människornas grejor fast hur lätt skulle det vara!
Jag trodde det här var en bra plats för mig!

Men jag får ändå inte plats fast smultronen är borta!

Och nu är hela soffan full med krukor!

Det finns plats här, Bagheera!

Tror jag går in!

Men sluta sura nu och kom hit, Bagheera!

Det finns ju lite plats i alla fall!

Håller med Lilly, det finns gott om plats här!

Men kanske om jag petar ner några krukor.........