söndag 2 april 2017

April april....

Haha, vi är väldigt stolta över vårt april-skämt igår och tur att matte kände till att det finns såna där stora katter i skogen.Och så finns de i Skånes djurpark, det är där matte och husse bruka träffa dem.Men i vår trädgård har vi inga lodjur.Tur det för det är nog med alla andra katter som kommer hit, igår till exempel så var gråbusen här för första gången på länge.Lilly gjorde sitt bästa för att försvara vårt område men det slutade så klart med att hon fick en smäll på benet och nu har hon lite ont och haltar.Så det blir innevila idag och så hoppas vi Lilly blir bättre under dagen så hon slipper åka till veterinären igen.
Lilly vill vara ifred!

Det är okej, jag kan vila!

Jag också!

Sen kan man vila i soffan!

Jag har lite ont!

Och jag passar på att äta lite!

Jag fortsätter att vila!

Struntar i att jag har ont, jag vill gå ut!

Jag är nöjd med att vila!