torsdag 29 december 2016

Min plats

Finns ju både för och nackdelar med att ha människorna hemma.Fördelarna är att de hinner mysa mycket mer med oss och att vi får lite mer godis.De hinner också busa mer med oss så vi slipper sysselsätta oss själva.Vilket vi i och för sig är ganska bra på!Nackdelarna är att de hela tiden, eller nästan hela tiden ska sitta i vår soffa, på våra platser.Möjligen överdriver vi lite men nog tar de våra ställen alldeles för ofta.Visst har vi fler platser att vila på men precis som människorna tycker vi soffan är ett bra ställe att vara på!
Bra platser!

Spana på fåglar!

Eller på vad som händer inne!

Våra platser!

Husse har tagit min plats!

Jag låtsas att jag inte bryr mig!

Hur nu det ska gå till....

...tror du att det hjälper att klia mig?

Okej, kanske lite då!