fredag 15 januari 2016

Svåra val

Vart ska man nu ta sin fredags-vila?Det blir ju inte ute i alla fall för det har kommit mer snö och det är lite kallt.Absolut att man kan gå ut en stund men vila ute, det gör vi inte nu.När det blir varmt ute igen så kanske man tar sin vila ute men sen är det väl tryggare inomhus med alla grannar som springer runt i vår trädgård.Överallt i snön är det spår av katters små tassar och långt ifrån alla kommer från oss.Så inne får det bli men hur ska man kunna välja vilket av alla mysiga ställen man vill kura ihop sig på just idag!

Ska man vila här vid det varma elementet?

Jag tycker det är min tur att ha tillgång till Bagheeras vinst nu!

För jag är så trött....

Men kanske är sacco-säcken bättre!

Jag vill också ha den!

Nej, nu var jag först!

Okej, jag får väl ligga här då!

Oj, vad ni håller på! Jag ligger lugnt, skönt och varmt här!