fredag 25 december 2015

Julen fortsätter

Vi har knappt hämtat oss från igår med alla paket och god mat när vi inser att julen bara fortsätter.Ända fram till påsken.Näe, nu skojar vi!Klart vi vet att den tar slut innan men våra julklappar varar nog ända till påsk.Kanske inte godiset, det slinker ju ner rätt snabbt.Vi fick minsann en solig dag idag också och i natt blir det inte så mörkt för nu lyser hela den där månen igen.Om den inte blåser bort förstås för det blåser ganska mycket mer idag än det gjorde igår.Så vi tycker det är väldigt skönt att man kan springa in igen, precis när man vill och faktiskt rätt skönt att rummet med luckan stängs på kvällen så man inte ens behöver fundera på att välja.
Tror jag ska fånga den där batterilådan idag!

Ja, det gör jag!

Även om jag inte riktigt vet varför....

Vi kollar lite vem som varit här i vår trädgård sen sist!

Sen tänker jag flytta granen.....

Fast det var inte lätt!

Känns som det ligger något och stoppar här!

Hjälp, vem är det som skräms?

Bara jag på väg till nya klösgrejen som matte fyndade...
Puh, tror vi behöver vila nu!