måndag 1 juni 2015

Blir det mera sol?

Är det sommar nu?Juni, det låter sommar tycker vi.För den där maj-månaden hade rätt mycket regn ändå och så ska det väl inte vara på sommaren?Visst, det är mysigt inne också men ute finns så mycket kvar att utforska.Fast att bli blöt och smutsig om tassarna och pälsen gillar vi väl inte så mycket direkt.Då är det roligare att leka med den nya rälsen, man behöver inte ens anstränga sig!Det går bra att bara ligga still och peta lite då och då!Fast det går ju också bra att springa fram och tillbaka när man har mycket energi att göra av med.
Har du bollen Lilly? Jag måste vända mig!
Klart jag har, kolla nu!
Ja, nu kommer den här.....
......tror jag, ser du den?
Där är den ju....
........näe, nu är den borta igen!
Nu har jag den....
..vad hände Bagheera, somnade du nu?