| Såna här slits hårt i kattfamiljer! |
| Vad är det här då... |
| ..som en tunnel... |
| ..nej, det vågar jag inte! |
| Trasiga bilgrejor är bara att kasta! |
| Nej, nu har vi inte tid att hjälpa till mer! |
| Vi ska vila! |
| Såna här slits hårt i kattfamiljer! |
| Vad är det här då... |
| ..som en tunnel... |
| ..nej, det vågar jag inte! |
| Trasiga bilgrejor är bara att kasta! |
| Nej, nu har vi inte tid att hjälpa till mer! |
| Vi ska vila! |
| Men vad är det här? |
| Blött som bara den! |
| Kanske kan man sitta under soffan? |
| Nej, det hjälpte inte mycket! |
| Jag testar om det är bättre under den andra soffan! |
| Undrar hur det funkade det här taket! |
| Men hallå vem är du? |
| Jag är en fin grå lurv, vem är du själv? |
| Nähä ,jag går väl då! |
| Bäst att du gör för jag är lilla urtuffa Lilly, så det så! |
| Luktar lite skumt här, kanske grannlukt? |
| Har han klättrat upp på taket kanske? |
| Jasså den fick inte plats i garaget längre? |
| Ups, där hade vi tur! |
| Okej då, innebus går väl också bra! |
| Ja, bara man får en boll... |
| ..så kan man lika... |
| ...gärna busa inne som ute! |
| Mattor är också kul! |
| Blöt på hela magen.... |
| ...och de små söta bakbenen och de små söta tassarna! |
| Lea vilar ut efter badet! |
| Då kommer grannen smygande |
| Det kanske ser ut som jag ger mig? |
| Men jag bara förbereder mitt ormansikte! |
| Nu blev du rädd va, din filur! |
| Bäst att kolla så han verkligen går hem! |
| Haha, du kanske trodde att jag gett upp? |
| Paketlapp! |
| Brev i kartongen! |
| Bästa busmusen! |
| Riktigt busig! |
| Bästa på länge! |
| Men har ni sett det finns godisar också! |
| Nja, vi kan väl spara dem så länge? |
| Konstig grej, att sätta en leksak runt halsen! |
| Är det inte en leksak? |
| Svårt att välja. Godisar busmus eller lådan? |
| Den gamla dörrstoppen som vi pillade bort rätt lätt! |
| Här är vi, hemma igen! |
| De är inte så läskiga längre, de här transportburarna... |
| ..så sant, nu vet vi att vi kan åka iväg ibland men sen åker vi hem! |
| Vår nya dörrstopp, fin va? |
| Kalkonstund med husse! |