torsdag 1 oktober 2020

Två år

 Tiden går väldigt fort och redan är det på dagen två år sen Röran flyttade hem. Då hette hon Aurore och det gör hon fortfarande men kallas för Röran. Det kändes som det var rätt för henne och hon gillar sitt smeknamn, Och hon gillar att bo här hemma också. Vi andra gillar också att hon flyttade hit, speciellt Bagheera för han gillar Röran lite extra mycket. Tur att Rörans mamma blev hittad och kunde få hjälp av Föreningen för Höörs hemlösa katter annars kunde de blivit hemlösa länge eller för alltid. Så grattis på hemflyttningsdagen allra finaste kompis!

Jag hade tur!
Min mamma blev hittad .....
...och fick hjälp av snälla människor!
Och sen fick jag ett eget hem!
Med människor!
Och katter!
Och så fick jag en fladdermus!
Bästa leksaken!
Man kan säga att jag trivs med livet!
Men stick inte nu lilla fladdermusen!