fredag 15 mars 2019

Eget rum

I går var det lite jobbigt.Åka hemifrån, operera sig, tatuera sig i örat och bli chippad.Sen blev man som tur var hämtad och fick åka hem igen.Fick eget rum, mat och vatten, massor av mys och sen kom den där eländiga tratten på.Den är inte rolig men måste tydligen vara på så man inte ska tvätta sig på magen.Först satte människorna på den med en sele men då trasslade jag mig ur den så då provade de med ett halsband istället.Då gav jag upp, får väl ha den på några dagar och ibland får man ta av den för man ska äta.På tal om äta så fick jag med en matpresent från djursjukhuset, så man inte ska gå upp i vikt för mycket.Men den spar vi ett tag sa människorna för det skulle inte göra något om jag växer till mig!
Var är Röran?

Jag är här inne, Bagheera!

Okej, då väntar jag!

Jag också!

Tror jag väntar mest!

Man kan inte tvätta magen, ser ni plåstret?

Men man kan mysa!

Där är den där svansen igen!

Matpresent!