söndag 2 december 2018

Kattens dag

Idag är det Kattens dag men vi säger som vanligt, alla dagar är väl kattens dag? Och vad tror ni våra människor hittar på då?Jo, de ska städa!På vår speciella dag!!Men vi har inte hunnit innan säger de då.Nähä, men åka med oss till veterinären häromdagen det hann ni?Precis, säger matte och skrattar lite.Jaja, vi fattar och i morse var det 3 godisar i båda kalendrarna och sen kommer vi på att inte alla har ens en kalender eller ett eget hem.Då känns det inte så jobbigt med lite städning längre!
Jag tycker nog den är lite spännande!

Den där dammsugaren!

Jag tycker väl den är okej!

Undrar om man ska busa lite med den?

Jag passar nog på att gå ut!

Nu kommer den upp här!

Jag ska också sträcka lite på mig!

Undrar om det är klart snart!

Nästan färdigt!

Nja, hela källaren är ju kvar!