söndag 19 augusti 2018

Invasion

Känns som det är grannkatter överallt numera.Kanske tycker de också att vädret är så där lite lagom för att var ute och spatsera.Vi går ju också en del promenader men på något konstigt sätt verkar vi alltid vara hemma när grannarna dyker upp.Röd-vita har vi fått rätt bra ordning på numera men Minus, han bryr sig inte om att vi morrar och sjunger.Men när de kommer samtidigt tycker man ju lika gärna att de kunnat stanna hemma, de bor ju faktiskt tillsammans!
Äntligen hittade jag utgången till balkongen!

Hur kom du dit Minus?

Det får du fundera på! Men jag kan sitta under balkongen också!

Jag vågar knappt gå hit längre!

När blev du så mesig, Röd-vita?

När han fattade att jag, Bagheera, blivit modigare!

Haha, mig skrämmer ni inte i alla fall!

Kanske inte än Minus men vi jobbar på det!