fredag 5 januari 2018

Bästa platsen

Nästan varje dag så sitter vi i fönstret och undrar om det ska komma någon snö den här vintern.Men än så länge är det grönt som på sommaren.I alla fall på marken.Inte är det så mycket småfåglar att titta på heller, de är som bortblåsta.Kanske är det vad som hänt för det har ju blåst ganska mycket den senaste tiden.Hoppas de kommer tillbaka snart så vi kan gå ut och jaga dem.Va, sa vi jaga?Nej, vi menade titta på dem naturligtvis.Under tiden så får vi jaga varandra och tävla om den bästa fönsterplatsen!
Ska du sitta där länge till, Lea?

Kanske det!

Men jag vill ha den platsen!

Sen kanske!

Snälla,Lea....

Vad jobbig du är, Bagheera!

Okej, jag sticker!

Haha, jag vann!

Vilken fin plats!

Bästa platsen!

Undrar om jag gav upp för lätt?

Nej då Lea, du var bara snäll mot mig!