tisdag 6 juni 2017

Vardagshelg

Nu blev det söndag på en tisdag och vi fattar.Ni människor har hittat på kattionaldagen för att få vara hemma med era katter.Sen fattar vi inte varför ni kallar den för nationaldag, kanske för att de på jobbet som inte har katter inte ska fatta? Fast alla har ju inte jobb så det är väl något med flaggan då men då borde det vara flaggdagen.Vi bryr oss inte så mycket om vad det kallas och efter sovmorgon, en god frukost och lite mys så passade Bagheera på att försvinna i flera timmar.Gissa var oroliga människor hittade honom så småningom.....
Kattionaldagen!

Mumsig frukost!

Gäller att få i sig allt!

Även det under skålen!

Om jag sett Bagheera?

Näe!

Men jag kan hjälpa till att leta!

Klart jag är i nya soffan, under skyddet!

Men jag kan sträcka ut mig här också om det känns bättre för er människor!