tisdag 20 september 2016

Falskt alarm

Trodde vi i alla fall i morse för då sken solen igen.Varmt och härligt ute, så än är det nog inte riktigt höst i alla fall!Nu är det inte bara vi som gillar solen, även röd-vita grannen tittade förbi.Då blev det en annan typ av alarm när Bagheera försvarade vårt hem.Vi är respektingivande nu, han lyssnade och gick i väg, om än lite motvilligt.När även Lea kom för att hjälpa till så blev han helt säker och lommade iväg.Det känns bra att vi satt oss i respekt och kan vakta vårt hem och vår mat.Alldeles på egen hand.
Hallå, solen skiner! Vi vill gå ut...

Typiskt!

Tror jag sticker...

..eller ska jag fajtas lite....

Kanske om jag smyger från andra hållet?

Nä, jag tror jag går ut i solen istället!

Undrar om det syns att jag är lite rädd!

Så himla tuff jag blivit!

Här kan jag smita ut!

Nej, nu låter det som det kommer någon mer...