fredag 22 april 2016

Mat

Dags att möblera om kanske.Känns som vi nästan alltid är hungriga.Kanske tror vi att det inte ska komma mer mat men det vet vi ju att det gör.Fast ibland tror man saker ändå.Nu har vi bott här hemma så länge att vi vet säkert att det alltid kommer mat och godis.Men ändå bara för att vara riktigt säker så fixade vi till lite med våra matplatser igen.Faktiskt så fick vi mat med senste Kattliv-tidningen och den var mumsig som lite omväxling.I den tidningen fanns det också ett erbjudande om en Tabby-box som matte absolut tyckte vi skulle ha.Den kom igår men vi tänkte att vi väntar tills i morgon med att berätta om allt spännande som fanns i den.
Vi vill sprida ut oss lite!

Kan man ha det så här?

Fast det var visst min plats som åkte iväg och jag vill ju sitta i hyllan!

Jag tror jag lägger mig och väntar på något!

Wow, det funkade!

Tänk att jag kunde önska fram mat!

Gäller att vakta den!

Luktar väldigt gott!