måndag 28 mars 2016

Uteliv

Nu ska det visst blåsa varje dag men vi bestämde oss för att strunta i det.Visade sig att vi inte var de enda som tänkt så.Äntligen hittade vi en liten Gullviva som nästan slagit ut och struntat i blåsten.Det är vår tycker vi även om de blommade långt in på hösten och nästan in i vintern.Fast det märktes också att det inte bara blåste i natt utan även regnade.Det märks på våra tassar när man varit ute.Röd-vita grannen kom så klart och ville skrämmas men honom tog Lea hand om. Minus däremot tyckte att promenaden hit fick räcka och gick in och la sig vid vår tränings-transportväska!

Gullvivorna är tillbaka!

Ska se om jag hittar fler

Jag tycker jag ser en stor Gullviva där borta!

Nej, Lilly, det är ju bara jag!

Lea under soffan tog en fajt med den röd-vita...

...som valde att gå hem!

Minus däremot, var mest inne! 
Och jag har inte tid med det...

...tassar som ska tvättas!

Väldigt mycket jobb!