tisdag 1 september 2015

September

I dag blev det september!Så fint det låter, det skulle man kanske haft som namn.Än finns det fjärilar kvar men vädret är lite fram och tillbaka, ena sekunden skiner solen och nästa är det mulet.Vi måste snart börja träna på luckan säger matte för rätt vad det är kan vi inte ha öppet på altanen mer så ni kan springa in och ut där.Äsch säger vi det fixar sig, bara du vågar lita på oss!Ja, ni är väldigt duktiga på att komma hem när vi ropar, det är väl därför träningen inte blivit av.Och hur ska det gå med de andra katterna, de kommer säkert att smita med.Det får kanske bli en ny lucka som bara vi kan gå in i med våra små chip som vi har i oss, det skulle nog vara en bra idé!
Åh, jag har den!

Nej, nu smet den under här!

Vadå?

Jag har inte gjort något! Kollar på Lilly bara!

Mmmmm, min lilla fjäril!

Jag, har bara fångat en fjäder!

Fast jag vet inte....

..smakade inget vidare faktiskt!