tisdag 19 maj 2015

Det finns inget dåligt väder....

...bara dåliga kläder!Och vi har minsann inga dåliga kläder så har man fått smak på utelivet kan det inte hjälpas att det regnar man vill ut ändå.Eller man fattar väl inte riktigt när man är inne.Lea krafsar på fönstret och Lilly piper och springer runt.Så öppnas dörren men var är solen? Alldeles blött och kyligt är det!Då får man kraftsamla,ta fart och flyga ut!Sen efter en stund så känns det ju okej att springa runt och jaga små insekter i gräset och gå på upptäcktsfärd.Lilly vågade sig ut på gräsmattan, har man bara en kompis att följa efter så går det bra.
Lilly!
Vänta på mig Lea, jag vågar nu.....


Bäst att kolla lite åt bil-hållet så de inte kommer för nära.
Spännande det här!

Synkade vänner!
Vad ser du Lea, jag ser matte tror jag!


Var då?
Aha, där.Kom så springer vi och myser lite!
Jag vill också vara med!


Smutsig blir man men det är det värt!